Hoe wil jij je koffie het liefst? Vers natuurlijk, van de beste kwaliteit, met een volle smaak. Daarom werd er in 2010 een eigen koffielabel opgericht, die voorziet in de mooiste bonen en de lekkerste melanges. Het resultaat: Tuscany Coffee. Hiermee komt alle passie en ervaring voor het maken van koffie samen.
Website & Webshop
Aan ons de opdracht om deze passie en ervaring over te brengen in de nieuwe website. Het moest een uitnodiging worden om kennis te komen maken met barista’s Joep en Phillip en eens lekker koffie te komen proeven in de zaak. Maar klanten moesten ook direct koffiebonen online kunnen bestellen.
WordPress & Woocommerce
We hebben daarom gekozen voor een WordPress website met een WooCommerce webshop. Deze kunnen qua vormgeving en functionaliteiten geheel geïntegreerd worden. Daarnaast biedt de combinatie de mogelijkheid om eenvoudig verder te ontwikkelen en dus te groeien.
Unieke webteksten
Voor de hele website heeft onze professionele tekstschrijver unieke webteksten geschreven. Dit is enorm belangrijk om de aandacht van de bezoekers vast te houden. Door de teksten te optimaliseren voor zoekmachines (SEO) wordt Tuscany ook beter gevonden in Google.
Fotografie
Tuscany Coffee heeft zelf zoveel mogelijk eigen fotografie aangeleverd. Echte foto’s zijn onderscheidend en bezoekers kunnen zich er beter mee identificeren. Het geeft vertrouwen waardoor de conversie omhoog gaat. Heb je geen eigen foto’s? Wij werken met een vaste fotograaf.