STORK Interieurspecialist

MediaBlend Webdesign project STORK Interieurspecialist

Onze opdracht

Opdracht van STORK Interieurspecialist was een nieuwe website waarmee ze de komende jaren ter inspiratie hun projecten kunnen presenteren. Naast statische pagina’s met diensten waaronder interieuradvies, raamdecoratie, wanddecoratie, vloerbedekking en trapbekleding wordt er in de nieuwe website maandelijks verse content aangeboden. Ook vindt STORK het belangrijk dat ze komende jaren onder de pannen zijn. Na livegang van de website houdt het wat ons betreft niet op. We zorgen voor security updates en onderhoud van WordPress. We controleren je WordPress website continue op achterstallige updates. Door de updates gecontroleerd uit te voeren houden wij je website, gebruikersdata en bezoekersinformatie veilig. Dit laatste is belangrijk in verband met de Privacy wetgeving (AVG).

WordPress Webdesign

Een nieuwe WordPress website met maatwerk design op basis de huisstijl. Webdesign geïnspireerd op een interieur moodboard met de laatste trends in combinatie met de geschiedenis van dit familie bedrijf dat is opgericht in 1965. Het webdesign is toegankelijk, speels, responsive en snel. Elke webpagina is individueel geoptimaliseerd voor mobiel, tablet en desktop (responsive).  

Unieke webteksten

De webteksten over STORK Interieurspecialist zijn al eerde op maat geschreven voor de vorige website en in een nieuwe jasje gestoken in de nieuwe website. Door unieke teksten te gebruiken blijven bezoekers langer op de website. Ze zijn authentieker. Klanten krijgen een betrouwbare indruk van het bedrijf waardoor conversie hoger is. Door unieke content met de juiste zoekwoorden te maken scoort de website beter in Google zoekresultaten (SEO).

Fotografie

De meeste Interieur foto’s komen vanuit de leveranciers van STORK. Zoveel mogelijk in dezelfde kleurstijlen geselecteerd zodat ze een eenheid gaan vormen. De project foto’s en portret foto’s op de website zijn door Bas Wondergem van STORK gemaakt. Eigen echte foto’s zijn onderscheidend en zorgen ervoor dat bezoekers een goede indruk krijgen van het bedrijf en wie er werken.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat het steeds belangrijker is om content te maken die aansluit op emoties. Mensen prikken er doorheen als het niet echt is. Eigen foto’s zijn authentiek. Men kan zich beter identificeren met de personen die op de foto’s te zien zijn. Men vindt een merk dan geloofwaardiger dan wanneer zij met stockfoto’s communiceren.