Onze opdracht
Voor CosméDerm was het moment gekomen een volgende stap te nemen. Aan MediaBlend de opdracht om met een voorstel te komen voor een professionele website. Zoals bij elke nieuwe website beginnen we met het maken van de structuur. Wat is het verschil tussen een behandeling en een huidprobleem? Hoe zijn die te combineren en wat is een duidelijke navigatie? Deze vragen worden beantwoord bij het bepalen van de customer journey. Naast belangrijke informatie over behandelingen is er aandacht voor de identiteit van CosméDerm. Op de ‘over ons‘ pagina kunnen potentiële klanten het team leren kennen en lezen hoe ze zich onderscheiden en wat ze belangrijk vinden. In het overzicht blogs en nieuws kan nieuwe content worden gepubliceerd.
WordPress Webdesign
Een nieuwe WordPress website met maatwerk design op basis de door MediaBlend verzorgde restyle van de gehele huisstijl. Diverse zachte (huid)tinten in combinatie met paars en veel wit sluiten aan bij wat een professionele kliniek moet uitstralen. Het webdesign is toegankelijk, overzichtelijk, responsive en snel. Elke pagina is individueel geoptimaliseerd voor mobiel, tablet en desktop (responsive).
Unieke webteksten
Alle webteksten over behandelingen en huidproblemen zijn op maat geschreven. Door unieke teksten te schrijven blijven bezoekers langer op de website. Ze zijn authentieker. Klanten krijgen een betrouwbare indruk van het bedrijf waardoor conversie omhoog gaat. Door unieke content met de juiste zoekwoorden te maken scoort de website hoger in Google zoekresultaten (SEO).
Fotografie
De meeste foto’s van de behandelingen en huidproblemen zijn op iStock geselecteerd. Allemaal in dezelfde kleurstijlen zodat ze een eenheid gaan vormen. De portret foto’s op de website zijn door onze vaste fotograaf gemaakt. Eigen echte foto’s zijn onderscheidend en zorgen ervoor dat bezoekers een betere indruk krijgen van je bedrijf en wie er werken.
Uit diverse onderzoeken blijkt dat het steeds belangrijker is om content te maken die aansluit op emoties. Mensen prikken er doorheen als het niet echt is. Eigen foto’s zijn authentiek. Men kan zich beter identificeren met de personen die op de foto’s te zien zijn. Men vindt een merk dan geloofwaardiger dan wanneer zij met stockfoto’s communiceren.