Onze opdracht
De website voor het prachtige familiebedrijf H. Hoogvliet dat al 75 jaar onderhoudswerkzaamheden uitvoert mocht worden vernieuwd. De focus moest liggen op de werkzaamheden Vastgoed Onderhoud, en Renovatie & Verduurzaming. Kort een bondig beschreven met een verwijzing naar recente projecten. Naast resultaat gericht samenwerken heeft vroegtijdige bewonerscommunicatie prioriteit.
WordPress Webdesign
De geheel nieuwe WordPress website heeft een design op basis van de Hoogvliet Totaalonderhoud huisstijl. Het lijnenspel, kleur en de schaduw blokken uit het logo zijn prominent doorgevoerd in het webdesign. De website is toegankelijk, overzichtelijk, responsive en snel. Elke pagina is individueel geoptimaliseerd voor mobiel, tablet en desktop (responsive).
Unieke webteksten
De webteksten van de website zijn op maat geschreven. Door unieke teksten en content te gebruiken blijven bezoekers langer op de website, nemen ze vaker contact op (hogere conversie) en verbetert de vindbaarheid in Google (SEO).
Fotografie
Alle foto’s op de website zijn door onze vaste fotograaf gemaakt. Eigen echte foto’s zijn onderscheidend en zorgen ervoor dat bezoekers een betere indruk krijgen van je bedrijf en wie er werken.
Uit diverse onderzoeken blijkt dat het steeds belangrijker is om content te maken die aansluit op emoties. Mensen prikken er doorheen als het niet echt is. Eigen foto’s zijn authentiek. Men kan zich beter identificeren met de personen die op de foto’s te zien zijn. Men vindt een merk dan geloofwaardiger dan wanneer zij met stockfoto’s communiceren.